ShareThis

Mak Orang Pakai Seluar Sendat ? Apa Kata Suaminya ?


Penulis: Bang, saya nak tanya ni...

Abang Macho: Hah...tanyalah..apa dia..?

Penulis: Abang tak ada rasa apa-apa ke tengok isteri abang tu keluar pakai ketat-ketat ?

Abang Macho: Hoi...apa kau cakap ni..?

Penulis: Takdelah...itu bini abang kan..? Ketat dan sendat betul seluar isteri abang pakai ?
Kalau tak silap, itu leggings kan ?

Abang Macho: Leggings..?? Aku pun tak tahu nama seluar tu leggings..?

Penulis: Abang tak rasa takut ke lelaki-lelaki lain merenung ghairah bini abang pada bahagian
leggings ketat dia tu..? Pelik saya..?

Abang Macho: Buat apa nak takut ? Bini aku bukannya telanjang pun ??

Penulis: Memanglah dia tak telanjang secara nyata bang?....tetapi serupa telanjang...

Abang Macho: Bini aku tak salah apa-apa. Kau tu yang otak blue..!!

Penulis: (Whattt....?????)