ShareThis

Kisah Anak Menegur Emak Pakai Leggings Ketat Di Shopping Complex



KES EMAK PAKAI LEGGINGS

Anak:
Mama, kenapa mama pakai seluar ketat..? Tak baik tau mama..!

Mak: Ketat...? Mana ada mama pakai seluar ketat ?

Anak: Mama ni...dari jauh pun orang dah boleh nampak seluar mama ketat. Ustaz sekolah adik cakap orang perempuan Islam berdosa pakai ketat-ketat tayang kat orang tau mama..

Mak: Ketat sikit je tak salah...

Anak: Ini bukan ketat sikit ni mama...seluar mama ni ketat sangat-sangat...boleh nampak bentuk kaki lagi...macam tak pakai ape-ape..

Mak: Pakai ketat tak apa asalkan tutup aurat ! Sudah tu, jangan cakap benda ni lagi..

Anak: Kaki mama serupa telanjang, tutup aurat ke tu mama..? Sekolah agama mana mama belajar dulu..?

Mama: Ish...budak ni nak kena penampar ni..!