ShareThis

Cara Menegur Perempuan Melayu Pakai Leggings

Katakan tiba-tiba anda benar-benar tidak tahan dan terasa ingin menegur atau sound seorang wanita Islam yang sedang memakai leggings ketat giler. Apakah 'ayat-ayat kreatif' yang anda bakal lontarkan untuk menegur wanita itu ?

  1. wah3.. cantik sluar.. Mesti mahal kn??
  2. nice ass ..hahaha .
  3. apesal akak pakai baju je ni?
  4. cantik betissss...!
  5. xde duit ke nk beli sluar..kaki pakai balut dengan kain je...haha
  6. cantikla keting awak..besor mucuk.. Tp kalu awak tutup elok2, wah! lebih terpelihara. Sepertimana emas dan permata yg trsembunyi. Semakin dalam tertanam, semakin tinggi nilainya..
  7. akak nmpak x kaki kerbau hitam saya? heran gak..td pg ada 4 kaki..tetiba td tinggal 2 kaki...yg kaki belakang lepas mane tak tahu la...org cakap ada sekitar sini..kerbau hitam saya tuh hebat..siap pakai highheel lg..ada org ckp ada org perempuan pinjam kaki kerbau saya tuh..nampak x?
  8. perghh cantik la akak..lg cantik kalau tak payah pkai ape2 kot, nmpk sama jer
  9. mesti mahal kan seluar sekarangg ni.. (smbil buat2 ckp kt kwn sbelah) sampai tak mmpu orang nk beli. Haha..
  10. kenape kamu berbogel..???
  11. masya Allah..orang Somalia pon pakai kain kak..hehe
  12. bestnya seluar
  13. akak..pkai sluar ke ?atau pakai sarung seluar..atau seluar dalam..baek bogel aje akak..senang.angin nak masuk..sejuk aje.tak payah cuci..
  14. cik kak...atas dah cntik,tudung..tang bawah lak lg cantik...ketat2..
  15. camtu baek tak payah pakai tudung..baju pakai tube je...one-set akak nye dose dapat..bru syok..
  16. aduss kak..kurang pahala puasa saya arini tgk akak berpakaian sopan macam nie..kalau terjadi apa2 kt akak jangan salahkan lelaki yang memandang ye kak..akak pikir la sendiri~
  17. baik takyah pakai ape2 kak..
  18. pergi depan muke dia..."INNALILLAHHIWAINNAILAIHIROJIU'NNN........"
  19. nampak selulit lah kak..timbul timbul
  20. eeee mcm bodo lagi...... atas tudung bawah legging...hudoh piang
  21. ketat la kak. Takde ketat lagi ke...?
  22. uuuu...selulit berlapis 2...
  23. (lenging hitam): pergh hitam gile kaki akak ...
  24. awak ni pkai seluar ke tidak?