ShareThis

Melayu Moden Cakap Pakai Leggings Lebih Baik Daripada Pakai Mini Skirt



Aku pernah baca komen seorang hamba Allah pasal leggings ni..
Dia cakap...
Janganlah kutuk-kutuk sangat orang yang pakai leggings ni. Takde lah teruk mana pun..! Kira OK lah dia pakai leggings daripada dia pakai mini skirt....itu baru teruk...
Oh ! Macam-macam alasan baru dicipta untuk menghalalkan leggings di tempat terbuka..

Apa nak jadi ni..?

Basic rules pun tak tahu ke....?
Yang ketat-ketat itu TAK BOLEH !!!